TIMEOUT Fakturering
ANVENDELSESOMRÅDER OG VÆRDISKABELSE
Fakturering af projekter, eksternt og internt. Samt afregning af materialer og ydelser. Med udgangspunkt i budgetter, pipeline samt betalingsplaner, opnås et overblik, så økonomi opfølgning og rapportering er valid og opdateret. Integration til økonomisystemer, benyttes kontoplanen til at sikre korrekt overførsel af data.
Hvad dækker TimeOut Fakturering?
TimeOut’s økonomistyring løsningen dækker budgettering og betalinger. Dertil hvad der kommer af omsætning og hvornår de forventes betalt (betalingsplan).
Overblik
Overblik over økonomien i komne sager.
Fakturaprocessen
Understøttelse og decentralisering af fakturaprocessen.
Likviditet
Indblik i betalingsplaner og aftaler, og dermed input til den samlede likviditet.
Håndtering
Nem håndtering af følgesedler, fakturaer og kreditnotaer.
Kontoplan
Understøttelse af egen kontoplan
Hvad understøtter TimeOut?
TimeOut understøttes bonus- og rabatordninger samt forskellige typer af fakturering – elektronisk, print og PDF (email).
ANDRE SPECIFIKKE FUNKTIONER
- Faktura proces – trin for trin.
- Understøttelser af elektronisk fakturering (EAN).
- Pipeline oversigt inkl. opdeling på medarbejdere.
- Valuta styring.
- Betalingsbetingelser.
- Fuld kontoplan for styring af korrekt bogføring.
- Betalingsplaner.
- Kilometer registrering har flere via punkter, så en tur på fx 5 stop kan klares i en registrering.
.
Kontakt
Skriv til os for en uforpligtende præsentation eller snak om dine behov.