TimeOut løsningen til Renovations branchen.
Datafangst (inkludere Komme/gå, Hoppe af, fraværsregistrering, Dataopsamling af tømninger og timer
(eller begge dele), Opsamling af vente / værkstedstid, Frokost.
Output klargøres til løn system.
Godkendelser – set over en uge. Uge og dags normer – (alarmer ved afvigelser.
Ekstraopgaver / afvigelser oprettes som engangsydelser og håndteres. (beregnes)
“Nu er det muligt at se, om vi har kapacitet til alle vores opgaver
– og om budgetterne overholdes.”
Jørgen Christensen, Københavns Kommune Ejendomme
LØSNINGEN OG PROCESSEN TIL RENOVATIONS BRANCHEN
Medarbejderen
Medarbejderen kan melde sig ind og ud på terminal
Medarbejderen kan afmelde bilen før en dag afsluttes, registreres en årsagskode.
Medarbejderen kan have en tracker i bilen som opsamler ruten og tømninger – og tidspunktet for tømningen.
Lederen
Lederen kan tilgå en vagtplan som holder styr på ruter som mangler afløsere.
Lederen kan nemt tilgå planlægning af mandskab ruter og fravær
Alt fravær registreres, og løngivende fravær beregnes også.
Automatik
TimeOut beregner akkorder, timelønninger, overarbejde og tillæg.
Beregning af Overudbæringer sker ugentligt i forhold til norm for ruten.
Data sendes til TimeOut hver nat.
Reducer omkostninger & optimere væsentligt mere præcis lønafregning!
Der er fordele ved at benytte TimeOut!
Vores løsning

TimeOut
TimeOut er et 100% webbaseret, brugervenligt og fleksibelt tidsregistrerings system.

Filosofien bag
Filosofien bag TimeOut er, at det skal være nemt at bruge, samtidig med, at ledelsen kan få præcise output til nøgletal, løn, fakturering, dokumentation og ressource overblik.

Nej til dobbeltarbejde
Medarbejdere oprettes og ændres i HR/løn system, som er ”master” af stamdata. TimeOut modtager information fra Lessor, for at undgå dobbeltarbejde.
Kontakt
Skriv til os for en uforpligtende præsentation eller snak om dine behov.