TIMEOUT Komme/Gå
ANVENDELSESOMRÅDER OG VÆRDISKABELSE
Registrering af Komme/Gå tider benyttes typisk til to formål. Det ene er til beregning af medarbejderens arbejdstid i forhold til den normtid, som medarbejderen er ansat til. Denne information bruges til afregning af løn samt evt. beregning af fleks saldo. Det andet formål at vise sin tilstedeværelse, så kolleger kan se, om man er på arbejde, holder ferie, er på kursus m.m.
Hvad skal det bruges til?
Komme/Gå registrering er simpel registrering af, hvornår man møder på arbejde, samt hvornår man går hjem.
Det gælder både, hvis man møder fysisk på arbejdspladsen samt virtuelt, dvs. ved hjemmearbejde eller andre arbejdssteder.
Overblik
Medarbejderen et nemt og hurtigt overblik over sin arbejdstid samt evt. fleks saldo.
Lønafregning
Lønbogholderiet et præcist input til korrekt og valid lønafregning.
Leder
Lederen indsigt i medarbejdernes reelle arbejdstid, og dermed om nogen arbejder mere eller mindre end det aftalte.
Tilstedeværelse
Alle information om en kollega er på arbejde eller ej (såfremt denne funktion tages i brug, samt opdelt i grupper efter ønske)
Er det besværligt at registere?
Nej, registrering er simpelt og kan ske på terminaler, mobilen og/eller PC’en, enten i form af indtastningsfelter eller knapper.
ANDRE SPECIFIKKE FUNKTIONER
- Personlig norm og møde tid. Mulighed for op til tre-ugers skifte.
- Personlig ”kalender” ift. helligdage samt øvrige fridage.
- Godkendelses proces til validering af data til brug for lønafregning.
- Notifikationer om registrering ferie og fravær.
- ”Alarm”-knap til notifikation af alle, som er mødt ved fx brand el.lign.
- Mulighed for automatisk ind og ud-tjekning samt registrering af frokost.
- Understøttelse af flere komme/gå tider i løbet af dagen.
- Opsætning af regler, fx oprunding af mødetid, tilkald/tillæg, max saldi etc.
- Sekretær funktion, dvs. registrering på vegne af en medarbejder.
- Infoskærm inkl. mulighed for at gæste/frokost registrering
- Fælleskalender
.
Kontakt
Skriv til os for en uforpligtende præsentation eller snak om dine behov.