“Med TimeOut har vi fået en bedre styring af ordre og processer. Samtidig sparer vi tid og undgår fejl og dobbeltarbejde ifm. en række papirgange.”
Anders Dencker, Direktør, DENCKER A/S
Vi forstår jer!
1
Mindre manuelt arbejde.
Optimering af processer.
2
Overblik over timer, varer, materialer på ordre.
Opsamling af viden og notater på projekter og ordre.
3
Enkel tidsregistrering.
Avanceret rapportering.
Hurtig implementering.
Referencer
– (Vis billeder af referencer) –
Vores løsning!
Produktion, Installation & Montage
TimeOut
TimeOut er et 100% webbaseret, brugervenligt og fleksibelt tidsregistrerings system.
TimeOut bruges af en række produktions og service virksomheder, til styring af ordre, materialer,
timer og fakturering.
Filosofien bag
Filosofien bag TimeOut er, at det skal være nemt at bruge, samtidig med, at ledelsen kan få præcise output til nøgletal, løn, fakturering, dokumentation
og ressource overblik.
Funktion
En speciel funktion gør det muligt at sende ordre direkte til TimeOut via e-mail og regneark.
Hvilket giver en klar konkurrencefordel.
Kontakt
Skriv til os for en uforpligtende præsentation eller snak om dine behov.