TimeOut nyhedsopdatering – november 2014

TimeOut nyhedsopdatering – november 2014

Vi arbejder løbende på at forbedre TimeOut, dels ved at forny funktionalitet, dels ved at løfte designet.

November opdateringen handler mest om funktionalitet, hvor den ”direkte” vej til at udføre en handling i TimeOut er i fokus.

Derudover er behovet for overblik og adgang til data stigende, og her har vi tilføjet nyt til eksisterende statistikker i TimeOut, samt kan løfte sløret for vores nye Business Intelligence løsning.

Overskrifter:

  • Materiale-registrering direkte på aktiviteter
  • Eksport af Grandtotal direkte til Excel + …
  • Ny oversigt i Joblog’en: Månedsoversigt
  • TimeOut BI løsning

Materiale-registrering direkte på aktiviteter

Direkte fra en aktivitet, kan der tilføjes materialer, enten fra lager eller ”on-the-fly”.

Det sker fra samme sted som man indsætter en kommentar. Kommentarer og Materiale afsnittene kan hver især collapse / expande.

Materialer, som sættes ind på en aktivitet, kan sammen fremgå på fakturaen, såfremt det ønskes.

Eksport af Grandtotal direkte til Excel + at vælge mellem de-aktiverede og opsagte inden medarbejdere inden for de seneste 12 md.

Ved søgninger som indeholder meget data, fx hvis dato intervallet er stort (2,3,4 år), kan det være en fordel at få data direkte over i Excel, hvorefter data kan bearbejdes.

Sæt flueben ved punktet: ”Vis direkte i Excel” under afsnittet præsentation.