Tre nye funktioner på favoritlisten

Kalender og timeoverblik "Dags"-indtastning Multi tilføj aktiviteter

Læs mere

Enkel produktions- og projektstyring

Processen er enkel, og alligevel kompleks. Der er 7 trin, 5 afdelinger og min. 10 medarbejdere i berøring med en ordre. Opgaverne er oprettelse af ordre, budgettering, planlægning, allokering, kommunikation, udførsel, registrering, færdigmelding, opfølgning, kvalitetssikring, levering, fakturering

Læs mere

Evakuerings løsning

Citat:"brandinspektør Jan Sørensen fra Københavns Brandvæsen. Mange firmaer herhjemme har ingen planer for, hvordan personalet skal reagere ved ildebrande. Og det kan komme til at koste dem dyrt, frygter han. Manglende mandtal. Et problem kan være, at firmaet ikke har retningslinjer for, hvordan m

Læs mere

Ny Hjælpe menu - New Help Menu

Vi har givet hjælpe menuen det nye design, og tilføjet en lang række nye guides til TimeOut. We have updated the Help menu with the new design and added a long list of guides.

Læs mere

TimeOut - The Business Solution

Outzource støtter talenterne i Dragør Boldklub U14 drengene tager sig godt ud i de nye spilledragter - vi ønsker jer alle en god sæson ! Sponsoratet er seneste tiltag i vores fokus og strategiske satsning på internationale NGO'er.  

Læs mere

Ny indtastnings-side - Favoritliste

En ny  - nem og overskuelig - indtastnings-side er tilføjet til TimeOut. Listen sammensætter man selv. Og du kan som administrator bruge den på vegne at dine kolleger.Man tilføjer linjer på Favoritlisten således:    1.  Søg efter projekt        Type ahead        Vælg projekt  2.  Søg herefter akt

Læs mere

Outzource støtter dyrerne

Læs mere

Evaluering = Optimering

For kunder, medarbejdere, produkter, ydelser og processer – og bundlinjen! Budget vs. Realiseret – på økonomi og tid, kan ikke længere står alene. Kvalitet, samarbejde med kunden og internt. Typen af opgave og timing er alt sammen med til at skabe en mere nuanceret evaluering. Hvad vil du/I forbed

Læs mere

Ny rapport

De er kommet en ny rapport i TimeOut, som viser timer leveret pr. medarbejder pr. måned på et specifikt projekt. Kolonnerne er måneds opdelt, derfor vil historiske måneder, dvs. alle måneder før indeværende måned, vise alle timer, selvom man fx søger fra 01-01-2016 til 12-12-2016. Her vil alle time

Læs mere

Akkordarbejde

TimeOut understøtter nu behovet for at tilbyde medarbejdere afregning efter x antal udførte opgaver eller x antal stk., hvor hvert antal har en bestemt pris. Akkord "produktet" oprettes centralt, med angivelse af Enhed (fx. stk. kg., antal, etc.) samt en vejledende pris. Prisen kan justeres, såfrem

Læs mere